no-img
سالانه فایل

قوانین و مقررات


سالانه فایل
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

صفحه جدا

قوانین و مقررات


family-illustration-01

قانون ۱ : سایت درسی فایل تنها جهت استفاده علمی، فایل را در اختیار فرهنگیان  قرار می دهد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده مشتری ندارد.

 قانون ۲ : فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است و هیچ گونه فایلی که با قوانین کشور مغایرت داشته باشد را منتشر نمیکند.

 قانون ۳ : سایت درسی فایل در قبال دریافت هزینه از مشتری، ملزم به در اختیار گذاشتن فایل به مشتری میباشد. مشتری نیز باید هزینه را به صورت کامل پرداخت نمایید.

 قانون ۴ : سایت درسی فایل تعهد میکند که درصورتی که فایلی دارای صاحب اثر میباشد، صاحب اثر میتواند درخواست حذف فایل و ارسال مدرک مبنی بر حق مالکیت را به مدیریت سایت را انجام دهد. (حذف تنها درصورت ارائه مدرک حق مالکیت میباشد)

قانون ۵ : درصورتی که مشتری از کیفیت فایل خریداری شده رضایت نداشت میتواند درخواست برگشت هزینه کند. و سایت درسی فایل با بررسی های انجام شده درصورتی که فایل از نظر کیفیت پایین بود، هزینه را طی ۷۲ ساعت  یا همان ساعت اولیه به حساب مشتری واریز نمایید.

 قانون ۶ : هرگونه کپی برداری از سایت درسی فایل جرم میباشد و پیگرد قانونی دارد. قانون

قانون ۷ : هر گونه ارسال نظرات توهین آمیز توسط مشتری به مدیریت سایت باعث پیگیری و بلاک نمودن کاربری فرد میشود.

قانون ۸ : سایت درسی فایل درصورتی که مشتری مشکلی داشت از جمله : در خرید و پرداخت، دانلود فایل، و سایر مشکلات باید جوابگو مشتری باشد.

قانون ۹ : سایت درسی فایل حق افشاء اطلاعات و مشخصات مشتریان خود را ندارد مگر با دستور مقامات قضایی.

قانون ۱۰ : هرگونه نفوذ اطلاعاتی، هک، اختلال در سیستم خرید و فروش سایت و… پیگرد قانونی دارد.

error: Content is protected !!