no-img
سالانه فایل

برنامه سالانه مدارس شاهد سال تحصیلی 1402-1401


سالانه فایل
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

برنامه سالانه مدارس شاهد سال تحصیلی 1402-1401
zip
آگوست 17, 2017
40000 تومان
40000 تومان – خرید

برنامه سالانه مدارس شاهد سال تحصیلی 1402-1401


برنامه سالانه مدارس شاهد سال تحصیلی 1402-1401 کاملترین و دقیقترین برنامه سالانه مدارس شاهد بر اساس اهداف خاصی که در برنامه سالانه مدارس شاهد نیاز است که به کار برده شود. در برنامه سالانه مدارس شاهد با فایل word  در 31 صفحه شما قادر خواهید بود برنامه سالانه مدارس شاهد سال 1402-1401 را به طور کامل و دقیق دریافت کنید و نیاز خود را در این زمینه مرتفع سازید.

برنامه سالانه مدارس شاهد سال تحصیلی 1402-1401
فرمت فایل : ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل : 31 صفحه
توضیحات : 

مقدمه

اصولاً آموزش و پرورش هر جامعه ای مسئولیت هدایت جامعه را به سمت آنچه که باید باشد به عهده دارد و مدیران آموزشی رکن اصلی این فعالیت بوده ، در مقایسه با سایر مدیریت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا مدیریت آموزش با تربیت و رشد انسان ها رابطه دارد . انحراف یا اصلاح اجتماع بستگی به این مدیریت دارد . اگر مدیریت آموزشی دارای بینش ، توان و توانمندی باشد ،   بدون شک به سوی اصلاح خواهد رفت ، در غیر این صورت با مشکلات عدیده ای مواجه است .

پویایی در رشد و تعالی یک جامعه در گرو یک مدیریت صحیح و سالم است و این مدیریت سالم و صحیح بستگی به یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده دارد . امروز اگر بگوییم مدیران ما با یک دست مدرسه و با دست دیگر آینده بشریت را رقم می‌زنند سخن گزاف نگفته‌ایم . هر گونه پیشرفت و تکامل در جامعه در قلب‌ها ،اندیشه‌ها در دست توانای مدیران مدارس است.مدیرانی که با تمام وجود قدم به عرصه تعلیم و تربیت گذاشته‌اند حتی موقع استراحت و خوابیدن،فکر و اندیشه‌شان اداره‌ی مطلوب مدرسه است.دانش‌آموزان ما نهال‌های انتخاب شده‌ای هستند که در بوستان مدرسه مراحل رشدو پویایی خود را می‌گذرانند.بر اساس این استراتژی است که می‌دانیم تعیین هدف انگیزه و فعالیت و محرک انسان برای تلاش و کوشش و در نهایت رشد و بالندگی است و اساساً انجام پذیری هر کاری بدون تعیین هدف و در نظر گرفتن علت نهایی امکان ندارد،هدف مقصد ثابت و روشنی است که هر کسی باید برای زندگی خود بشناسد و همواره آن را در نظر داشته باشد.

بدون شک برنامه‌ریزی یکی از مهم‌ترین اصول و ویژگی‌های یک مدیریت مطلوب است،تاثیر به سزای این اصل به حدی است که یک برنامه کامل می‌تواند سیستم و مجموعه را به راحتی به هدف برساند.برعکس یک برنامه ناقص و ضعیف نیز وضعیف آشفته‌ای را در مجموعه‌ی تحت مدیریت ایجاد کند.از آنجا که لازمه‌ی انجام هر گونه اعمال مدیریت طرح و تدوین یک برنامه و نقش راه است که از طریق ان مجموعه‌ای از راهبردها و فرایندهای ضروری اداره مجموعه پیش‌بینی و به اجرا دراید معمولاً از سطح کلان اداره جامعه تا سطوح پایین به فراخور اجرای مدیریت شاهد طراحی و اجرای برنامه‌های کلان و خرد هستیم.برنامه جامعه توسعه‌ی کشور که در واقع نقشه‌ی راه و نشان‌دهنده‌ی مسیر رسیدن به اهداف عالیه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی است برای تمام نهادها و مجموعه‌های خرد و کلان مدیریتی کشور،تکالیفی را مقرر نموده که سهم آموزش و پرورش همانا تلاش در جهت رشد و تحکیم باورهای دینی و مذهبی و ارتقا سطح دانش عمومی و تخصصی تا به کمال رسیدن همه آحاد مردم کشور و تلاش در جهت براورد کردن احتیاجات کشور از طریق آموزش دانش‌آموختگانی فرهیخته و توانمند می‌باشد.

دوره ی مدرسه از دوره های مهم ، حساس و موثر در زندگی فردی و اجتماعی آدمی است . دوره ای است که به سبب وضع زیستی ،اجتماعی و روانی دانش آموزان آن با سایر دورهای تحصیلی مشترکات و ممیزاتی دارد و دارای طیف وسیعی است که دوران نوجوانی را در بر می گیرد و در انتهای طیف به دنیای جوانی می رسد.برنامه سالانه مدارس شاهد که نمونه ای از آن را می بینید کمک بسیار شایانی در حل مشکلات شما مدیر گرامی می کند و شما مدیر عزیز می توانید با کمک برنامه سالانه مدارس شاهد این فایل خاص را خریداری کنید.

تضمین دریافت و کیفیت فایل توسط نویسنده وبسایت

بعدا از خرید فایل :
یک لینک دانلود مستقیم- یک لینک دانلود به ایمیل شما – و در صورت درخواست یک لینک به تلگرام یا سروش شما ارسال می شود
(تضمین و راهنمایی برای خرید – پاسخ دهی اشکالات –ارسال در تلگرام)
 آدرس تلگرام بانک فایل درسی معلمان:https://t.me/darsifile

لینک خرید فایل

40000 تومان – خرید


برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
adsads

درباره نویسنده

معلم نویسنده 49 نوشته در سالانه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!